مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-16پزشكي

روایت درمانگری کودکان ناشنوا توسط پزشک دغدغه مند شیرازی


یکی از متخصصان گوش و حلق و بینی استان فارس که بسیار دغدغه مند است و خدمت رسانی، کمک به درمان بیماری و کاهش درد مردم به خصوص در کودکان را اولویت خود قرار داده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شنیدن و گوش سپردن به اصوات زیبا و دلنشین نعمت بزرگی است و تا زمانی که از کسی سلب نشو نمی تواند اهمیت آن را به خوبی درک کند و قدرش را آنطور که باید بداند.

با پیشرفت علم و استفاده از کاشت حلزون گوش امروزه پزشکان توانسته اند تا حدودی مشکل افراد کم شنوا و ناشنوا را برطرف کنند و آنها آرا از دنیای سکوت و انزوا بیرون بیاورند.

یکی از متخصصان استان فارس که بسیار دغدغه مند است و خدمت رسانی، کمک به درمان بیماری و کاهش درد به خصوص در کودکان را اولویت خود قرار داده است، دکتر سید بصیر هاشمی است.

او در زمینه گوش و حلق و بینی و کمک به درمان ناشنوایی فعالیت می کند که خدمت به کشورش را دوست دارد و با درمان بیماران و کمک به آنها احساس خوبی دریافت می کند.

وی در گفتگو با خبرنگار فارس ابتدا خود را معرفی کرد و گفت: سید بصیر هاشمی، متولد 1341 و ساکن شیراز هستم، دکتر، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیرگروه گوش و حلق و بینی و دبیر برد گوش و حلق و بینی کشور هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت درمانگری کودکان ناشنوا توسط پزشک دغدغه مند شیرازی

روایت درمانگری کودکان ناشنوا توسط پزشک دغدغه مند شیرازی