مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:302023-09-30بين الملل

عزم اتحادیه اروپا برای انتقام از چین و روسیه/ رقابت تنگاتنگ عربستان و امارات


تحلیل جدید اتاق بازرگانی از اقتصاد جهانی حاکی از عزم اتحادیه اروپا برای انتقام از چین و روسیه است و در سطح منطقه نیز شاهد تلاش های جدید ترکیه برای بهبود شرایط اقتصادی این کشور رقابت تنگاتنگ عربستان و امارات برای توسعه هر چه بیشتر هستیم.

- تحلیل جدید اتاق بازرگانی از اقتصاد جهانی حاکی از عزم اتحادیه اروپا برای انتقام از چین و روسیه است و در سطح منطقه نیز شاهد تلاش های جدید ترکیه برای بهبود شرایط اقتصادی این کشور رقابت تنگاتنگ عربستان و امارات برای توسعه هر چه بیشتر هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفتاد و دومین گزارش از سلسله گزارش های پایش تحولات تجارت جهانی که از سوی اتاق بازرگانی ایران منتشر شده، گلچینی از تحولات اخیر در دولایه جهانی و منطقه ای محیط ژئواکونومیک ایران ارائه شده و آخرین روندها و پیش بینی های اقتصادی تهیه شده توسط بزرگ ترین نهادهای اقتصادی بین المللی، در قالب داده های تازه مورد واکاوی قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش به نظر می رسد، در سطح جهانی اتحادیه اروپا عزم خود را برای انتقام جویی از چین و روسیه جزم کرده است.

بیم تسلط چین بر بازار خودروهای برقی، اروپا را واداشته تا با هدف مبارزه با قیمت هایی که به طور مصنوعی و با کمک های هنگفت دولت چین پایین نگه داشته شده، طرح تحقیقات ضد یارانه ای از چین را پیش ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم اتحادیه اروپا برای انتقام از چین و روسیه/ رقابت تنگاتنگ عربستان و امارات

عزم اتحادیه اروپا برای انتقام از چین و روسیه/ رقابت تنگاتنگ عربستان و امارات