مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:352023-09-26فرهنگي

مشهد؛ میزبان بزرگترین رخداد بین المللی حوزه بانوانِ تاثیرگذار


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای «خورشید»، با شعار «زنان روشنگری می کنند»، به یاد شهیده راه روشنگری «شیرین ابوعاقله» در مشهد برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای خورشید ، با شعار زنان روشنگری می کنند ، به یاد شهیده راه روشنگری شیرین ابوعاقله در مشهد برگزار می شود.

محمد حسین زاده اظهار کرد: نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای خورشید با شعار زنان روشنگری می کنند ، به یاد شهیده راه روشنگری شیرین ابوعاقله که به دست رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید، برنامه ریزی شده است و هشتم مهرماه سال جاری، بانوان و فعالان رسانه ای از ایران و 45 کشور جهان در قالب نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای خورشید در مشهد گرد هم می آیند.

وی ادامه داد: این جشنواره با همت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و همچنین شهرداری مشهد برگزار می شود که نقش رسانه ای زنان در تحقق عدالت اجتماعی، پایگاه امن خانواده و تهدیدهای رسانه ای، زن و رسانه مقاومت، رسانه و بردگی مدرن در جهان امروز را بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد؛ میزبان بزرگترین رخداد بین المللی حوزه بانوانِ تاثیرگذار

مشهد؛ میزبان بزرگترین رخداد بین المللی حوزه بانوانِ تاثیرگذار