مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:552023-09-23اقتصادي

جشنواره پسته زرندیه در آبانماه برگزار می شود


جشنواره پسته این شهرستان پس از اتمام فصل برداشت در آبانماه سال جاری برگزار خواهد شد و تعیین روز برگزاری جشنواره در کمیته مربوطه تصمیم گیری می شود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار زرندیه گفت: جشنواره پسته این شهرستان پس از اتمام فصل برداشت در آبانماه سال جاری برگزار خواهد شد و تعیین روز برگزاری جشنواره در کمیته مربوطه تصمیم گیری می شود.

ابوالقاسم مهری شنبه اول مهرماه 1402 در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره پسته زرندیه اظهار کرد: شهرستان زرندیه قطب کشاورزی کشور بوده و به کانون تولید این محصول در کشور تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره پسته زرندیه با هدف معرفی پسته و نیز معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان انجام می شود، تصریح کرد: برگزاری این جشنواره با مشارکت بخش دولتی و خصوصی زمینه ساز معرفی شهرستان زرندیه در ابعاد گوناگون است.

فرماندار زرندیه بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای بررسی علمی مشکلات تولید پسته را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره برشمرد و افزود: برگزاری نمایشگاهی با موضوعات مختلف همچون شناساندن ظرفیت های زرندیه در حوزه های گوناگون صنایع دستی، صنایع غذایی، شیرینی جات پسته ای، در حاشیه این جشنواره موجب غنی شدن محتوای آن خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره پسته زرندیه در آبانماه برگزار می شود

جشنواره پسته زرندیه در آبانماه برگزار می شود