مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:202023-09-26سياسي

سهم ویژه جهاددانشگاهی در دفاع دانش بنیان


رییس جهاد دانشگاهی در مراسم تکریم از نیروهای امریه این نهاد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی سهم زیادی در حوزه دفاع مقدس و دفاع دانش بنیان در زمان جنگ داشت و در همان ابتدای جنگ کارهای متفاوتی اعم از اعزام نیرو تا آموزش افراد و کارهای مهم در حوزه پزشکی و صنایع نظامی انجام داد.

- رییس جهاد دانشگاهی در مراسم تکریم از نیروهای امریه این نهاد اظهار کرد: جهاد دانشگاهی سهم زیادی در حوزه دفاع مقدس و دفاع دانش بنیان در زمان جنگ داشت و در همان ابتدای جنگ کارهای متفاوتی اعم از اعزام نیرو تا آموزش افراد و کارهای مهم در حوزه پزشکی و صنایع نظامی انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مراسم تکریم از نیروهای امریه جهاد دانشگاهی با عنوان جشن جناب سرباز همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و تعدادی از اعضای هیات رییسه و مسئولان لشکری امروز، 4 مهرماه به همت معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع این نهاد برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی در این مراسم با تبریک آغاز امامت حضرت حجت(عج)، آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس از مقاطع حساس و برجسته ای بود که نقش آفرینان اصلی آن سربازان بودند، جوانانی که سر باختند تا تمامیت ارضی کشور حفظ شود و ما امروز بتوانیم در چنین فضایی با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ویژه جهاددانشگاهی در دفاع دانش بنیان

سهم ویژه جهاددانشگاهی در دفاع دانش بنیان