مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:552023-09-26سياسي

لزوم تذکر به دولت فرانسه برای پرهیز از برخورد خشن با معترضانش


رسیدگی به امتناع بانک ها از اعطای تسهیلات وام فرزندآوری موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و لزوم تذکر به دولت فرانسه در زمینه اجتناب از برخورد خشن با معترضان با آن کشور از جمله تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی است.

- رسیدگی به امتناع بانک ها از اعطای تسهیلات وام فرزندآوری موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و لزوم تذکر به دولت فرانسه در زمینه اجتناب از برخورد خشن با معترضان با آن کشور از جمله تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری در جلسه علنی نوبت عصر امروز سه شنبه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد: مهدی عسگری نماینده کرج به همراه 18 نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم ارائه گزارش از عملکرد آن وزارتخانه درباره تکالیف قانون سازماندهی مد و لباس.

به وزرای صنعت و آموزش و پرورش: لزوم ارائه گزارش از عملکرد آن وزارتخانه درباره تکالیف قانون ساماندهی مد و لباس محمد خدابخشی نماینده الیگودرز به وزیر امور خارجه: لزوم تذکر به دولت فرانسه در زمینه اجتناب از برخورد خشن با معترضان با آن کشور احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد به همراه 31 نفر از نمایندگان به رییس جمهور: لزوم تسریع در ابلاغ تسهیلات تبصره 18 در زمینه اشتغال حمایتی و اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تذکر به دولت فرانسه برای پرهیز از برخورد خشن با معترضانش

لزوم تذکر به دولت فرانسه برای پرهیز از برخورد خشن با معترضانش