مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:322023-09-26سياسي

فلسفه پرداخت زکات رفع محرومیت در جامعه است


دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به سفارش اسلام به پرداخت زکات، فلسفه این کار را رفع محرومیت در جامعه عنوان کرد.

- ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به سفارش اسلام به پرداخت زکات، فلسفه این کار را رفع محرومیت در جامعه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری امروز، 4 مهرماه در دیدار مدیرکل و جمعی از معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس که در حرم مطهر سیدعلاالدین حسین(ع) برگزار شد، گفت: از کرامت حضرت امام خمینی (ره) این بود که با پول های خرد درون جیب خود باعث تشکیل این کمیته عریض و طویل خدمت رسان به محرومین شود و باعث شد تا صدقات جاریه مردم در کنار خون پر برکت شهیدان تبدیل به بلاگردان نظام اسلامی شود.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) از دلایل پا برجایی انقلاب اسلامی است که بر اثر نگاه بلند حضرت امام(ره) در رابطه با لزوم حفظ نظام در طولانی مدت و با استعانت از امدادهای الهی تشکیل شده و باعث پیوند ابدی نام مبارک امام(ره) با اهداف اصلی انقلاب است که خدمت رسانی به محرومان شده است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اهمیت صدقه نزد اهل بیت(ع)، گفت: امامان معصوم(ع) همواره تلاش داشتند تا مردم را از محرومیت و استضعاف نظام های ستمگر آزاد کنند و این از سیاست های نظام های سلطه گر و استکبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه پرداخت زکات رفع محرومیت در جامعه است

فلسفه پرداخت زکات رفع محرومیت در جامعه است