مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-04پزشكي

عوارض جدی و خطرناک شیشه را شوخی نگیرید


مواد مخدر همگی آسیب های جبران ناپذیری دارند اما در این بین شیشه عوارض سنگین تری دارد چرا که ه با مصرف آن، تقریبا یک دوز خالص از مواد محرک به طور آنی وارد مغز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک – مصرف شیشه عوارض و پیامدهای بسیار جدی دارد اما از آنجایی که انسان ها بر اساس آن چه به آن باور دارند عمل می کنند، باورهای نادرست نسبت به مصرف مواد مخدر مبنای فکری زندگی افراد شده است و نتیجه آن چیزی جر اعتیاد با تمام پیامدهای خطرناک آن آن نیست.

در ادامه این گزارش به برخی از باورهای نادرست نسبت به مصرف مواد مخدر اشاره شده است: می شه تفننی مصرف کرد روند وابستگی به مواد اعتیادآور از مصرف تفریحی و گاه گاهی شروع می شود.

بررسی سابقه مصرف مواد در بیشتر بیمارانی که تحت درمان قرار دارند نشان داده که این افراد سخت بر این باور تأکید داشته اند که هرگز کسی با مصرف تفریحی معتاد نخواهد شد.

مصرف شیشه توان و انرژی انسان رو زیاد می کنه این باور که با مصرف شیشه می شود به شادی و نشاط دست یافت، ناشی از تجربه اولین مصرف است که مدت زیادی این شادی کاذب طول نمی کشد و بعد از چند بار مصرف، فرد مصرف کننده تبدیل به فردی عصبی و غم آلود خواهد شد که نیازمند درمان های روانپزشکی است؛ درمان هایی که ممکن است حتی سال ها طول بکشد و شاید بیمار هرگز به شرایط پیش از مصرف شیشه برنگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض جدی و خطرناک شیشه را شوخی نگیرید

عوارض جدی و خطرناک شیشه را شوخی نگیرید