مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-29سياسي

مسئولان نگذارند مردم درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی شوند


در مراسمی یاد و خاطره 110 شهید بخش یامچی شهرستان مرند با حضور نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی گرامی داشته شد و شرکت کنندگان با آرمان های شهدا تجدید عهد کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در مراسمی یاد و خاطره 110 شهید بخش یامچی شهرستان مرند با حضور نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی گرامی داشته شد و شرکت کنندگان با آرمان های شهدا تجدید عهد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم عصر پنجشنبه در این مراسم که در قالب کنگره بزرگداشت 10 هزار شهید استان و 700 شهید شهرستان مرند برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، مدافع وطن و امنیت مایه عزت بخشی به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دشمن جنگ را علیه جمهوری اسلامی با لشکرکشی و با تمام امکانات و تجهیزات پیشرفته آن زمان به راه انداخت و در رسانه های خود اعلام کرد که تا چند روز دیگر در خاک ایران سخنرانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان می خواستند ایران را تجزیه کرده و خاک خوزستان و خرمشهر را برای خود انتخاب کنند و برای آنها نام های عربی نیز انتخاب کرده بودند، اما نمی دانستند این مردم از خون خود می گذرند و نمی گذارند یک وجب از خاک این وطن به دست آن ها بیفتد برای همین گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اهمیت خاصی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نگذارند مردم درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی شوند

مسئولان نگذارند مردم درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی شوند