مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:052023-09-25اجتماعي

شناسایی 3000 کودک بازمانده از تحصیل در تهران


به گفته رییس گروه کودکان کار و خیابان سازمان بهزیستی کشور و براساس آمارهای موجود از میزان بازماندگی تحصیل کودکان، در حال حاضر تقریباً 3000 کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده توسط مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی تنها در شهر تهران حضور دارد که نزدیک به صد .

- به گفته رییس گروه کودکان کار و خیابان سازمان بهزیستی کشور و براساس آمارهای موجود از میزان بازماندگی تحصیل کودکان، در حال حاضر تقریباً 3000 کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده توسط مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی تنها در شهر تهران حضور دارد که نزدیک به صد در صد آنها اتباع هستند که این کودکان فاقد کد خانوار بوده و امکان ثبت نام در مدارس برای آنها مقدور نیست.

رییس گروه کودکان کار و خیابان سازمان بهزیستی کشور گفت: از میان کودکان بازمانده از تحصیل که از سوی مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی مورد شناسایی قرار گرفته اند، حدود 3000 نفر در تهران هستند که نزدیک به صد در صد آنها جزو اتباع و فاقد کد خانوار هستند و امکان ثبت نام در مدارس برای آنها مقدور نیست.

  مریم خاک رنگین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به امکان ثبت نام دانش آموزان اتباع در سامانه برگه حمایت تحصیلی، اظهارکرد: کودکان اتباع برای ثبت نام در مدارس باید ابتدا در سامانه مربوطه (kanoonnobat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 3000 کودک بازمانده از تحصیل در تهران

شناسایی 3000 کودک بازمانده از تحصیل در تهران