مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-08سياسي

برگزاری کنگره جراحان عروق ایران در رشت/ واریس ناشی از چاقی و کم تحرکی است


دبیر علمی کنگره انجمن جراحان عروق، از برگزاری کنگره دو روزه انجمن جراحان عروق ایران به میزبانی استان گیلان خبر داد و گفت: امیدواریم با برگزاری این نشست، - ایسنا/گیلان دبیر علمی کنگره انجمن جراحان عروق، از برگزاری کنگره دو روزه انجمن جراحان عروق ایران به میزبانی استان گیلان خبر داد و گفت: امیدواریم با برگزاری این نشست، دستاوردهای علمی خوبی را کسب کنیم و به سایر استان ها و دانشگاه ها ارائه دهیم.

دکتر حسین همتی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری کنگره میان دوره ای انجمن جراحان عروق ایران به میزبانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: این همایش بزرگ در روزهای 26 و 27 مهرماه 1402 در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اهمیت نشست های علمی و دستاوردهای حاصل از برگزاری نشست های علمی بر کسی پوشیده نیست، افزود: متاسفانه با شروع پاندمی کرونا با تعطیل شدن مجامع مواجه شدیم و لذا فکر می کردیم که با روی آوردن به برنامه های وبیناری بتوانیم این خلاء زا جبران کنیم؛ البته برخی از اهداف به دست آمد، اما برای نشست و برخاست و گفت و شنود و تبادل مستقیم تجربه، زیرساخت های ارتباطی موجود پاسخگو نبود.

دبیر علمی کنگره انجمن جراحان عروق ایران، با اشاره به فروکش کردن پاندمی کرونا و امکان برگزاری مجامع عمومی و نشست های علمی در سطح ملی و بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره جراحان عروق ایران در رشت/ واریس ناشی از چاقی و کم تحرکی است

برگزاری کنگره جراحان عروق ایران در رشت/ واریس ناشی از چاقی و کم تحرکی است