مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:222023-10-13سياسي

طوفان الاقصی شکستی بزرگ و غیر قابل جبران برای صهیونیستی ها است


امام جمعه رودان عملیات طوفان الاقصی را شکستی بزرگ و غیر قابل ترمیم برای صهیونیست ها دانست و تاکید کرد: هیمنه اطلاعاتی، غرور نظامی و ابهت پوشالی دشمن غاصب صهیونیستی در همان روز اول عملیات فرو ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان  ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین با اشاره به جنایات متعدد چند ماه اخیر صهیونیست ها گفت: ظلم و ستم علیه مردم، هتک حرمت مسجد الاقصی، شکنجه وحشیانه اسرا و تلاش جهت تخریب قبله اول مسلمین و.

موجب خشم فرو خورده فلسطینی ها شده بود که بالاخره این خشم مقدس تبدیل به طوفانی شد که شوره زار صهیونیست ها را در نوردید.

وی با بیان ابعاد متفاوت این عملیات نسبت به عملیات های سابق عنوان کرد: در این عملیات پیچیده، غافلگیرانه، سریع و همه جانبه برای اولین بار مقاومت فلسطین از صحنه نبرد را از  دفاع به حمله و از میدان محدود به گسترده کشاند به گونه ای که به اذعان کارشناسان این نوع عملیات در مقیاس چند گروه مقاومت با امکاناتی ناچیز یک اقدام بهت آور و شگفت انگیز بود.

حجت الاسلام بارانی در ادامه با اشاره به بیانات حکیمانه رهبر عالیقدر انقلاب، این عملیات را شکستی بزرگ و غیر قابل ترمیم برای صهیونیست ها ارزیابی و تاکید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی شکستی بزرگ و غیر قابل جبران برای صهیونیستی ها است

طوفان الاقصی شکستی بزرگ و غیر قابل جبران برای صهیونیستی ها است