مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-21اقتصادي

به صورت هفتگی 250 تن از مرکبات مازندران به هند صادر می شود


مدیرعامل پایانه صادراتی بین المللی روماک گستر جویبار با اشاره به اینکه برای نخستین بار طی روزهای آتی مرکبات مازندران از طریق بندر امیرآباد و راه دریا به ماچاخ کالا هندوستان صادر خواهد شد، - ایسنا/مازندران مدیرعامل پایانه صادراتی بین المللی روماک گستر جویبار با اشاره به اینکه برای نخستین بار طی روزهای آتی مرکبات مازندران از طریق بندر امیرآباد و راه دریا به "ماچاخ کالا هندوستان" صادر خواهد شد، گفت: در حال حاضر به صورت هفتگی 250 تن از مرکبات مازندران به هند صادر می شود که سال خوبی را در این حوزه پیش بینی می کنیم .

خلیل قلی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به قراردادی که با روسیه و هند داریم در طی 2 هفته گذشته 2 محموله 220 تنی مرکبات از طریق بندر عباس به کشور هند صادر شده است.

قلی زاده گفت : هفته گذشته دولت چین برای امکان صادرات مرکبات و کیوی از مازندران گروهی را برای بررسی نهایی فرستادند و به زودی تاییدیه صادرات کیوی مازندران به کشور چین نهایی خواهد شد .

این فعال اقتصادی در مازندران تصریح کرد: گسترش صادرات از مازندران یکی از موضوعاتی است که از سوی استاندار مازندران در دولت پیگیری می شود چرا که محصولات زیادی در مازندران تولید می شود که باید صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به صورت هفتگی 250 تن از مرکبات مازندران به هند صادر می شود

به صورت هفتگی 250 تن از مرکبات مازندران به هند صادر می شود