مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-01اقتصادي

طرح آبخیز تا جالیز در 10 شهرستان کردستان اجرا می شود


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از اجرای طرح آبخیز تا جالیز با هدف پایداری و افزایش آبدهی حوزه آبخیزداری و قنوات در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از اجرای طرح " آبخیز تا جالیز " با هدف پایداری و افزایش آبدهی حوزه آبخیزداری و قنوات در سطح استان خبر داد.

اکبر محمدی، امروز یکشنبه (نهم مهر ماه) در جلسه هماهنگی اجرای طرح آبخیز تا جالیز در استان کردستان بیان کرد: طرح آبخیز تا جالیز به صورت مشترک توسط سازمان بسیج سازندگی، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری در سطح 10 شهرستان استان کردستان اجراء خواهد شد.

محمدی افزود: بر اساس این طرح، نیاز سنجی، مطالعات و اعتبارات ملی انجام گرفته از طرف سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری و با استفاده از اعتبارات مصوب کمیته برنامه ریزی شهرستان ها و آورده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به میزان 30 درصد، عملیات اجرایی این طرح ها به همت بسیج سازندگی استان و گروه های جهادی به عنوان معین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح ها سبب کاهش سیلاب و تقویت آبخوان های زیر زمینی و بهبود آبدهی قنوات به صورت کمّی می شود، اظهار کرد: مسئله آب و توجه به منابع آبی از عمده چالش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبخیز تا جالیز در 10 شهرستان کردستان اجرا می شود

طرح آبخیز تا جالیز در 10 شهرستان کردستان اجرا می شود