مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-07سياسي

حضور نیروهای مسلح در کنار هم، نمایشگاه همدلی و وحدت است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر را نمایشگاه همدلی و وحدت  دانست و گفت: خوشبختانه شاهد امنیت کامل در استان هستیم که مثال زدنی است.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حضور نیروهای مسلح در کنار یکدیگر را نمایشگاه همدلی و وحدت  دانست و گفت: خوشبختانه شاهد امنیت کامل در استان هستیم که مثال زدنی است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، 15 مهرماه در جمع نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: به گفته مسئولان، شاهد افزایش کشف جرائم هستیم و این نشان می دهد به شکر خدا، امروز نظام مقدس انقلاب اسلامی از نیروهای مکتبی و ولایی همچون پلیس برخوردار است و حافظ مال و ناموس مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با جان و خون خود از این مرز و بوم حراست و حفاظت کردند، افزود: در زمانی که دشمنان ما با فتنه های مختلف و متعدد تلاش می کردند تا به آرمان های نظام اسلامی خدشه وارد کنند نیز همین نیروهای عزیز بودند که با قدرت در میدان عمل حاضر شدند و از دستاوردهای نظام حراست کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به همه مسئولان و مردم لازم است تا به پلیس و نیروهای مسلح احترام داشته باشند، تصریح کرد: فعالان ما در فرماندهی انتظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیروهای مسلح در کنار هم، نمایشگاه همدلی و وحدت است

حضور نیروهای مسلح در کنار هم، نمایشگاه همدلی و وحدت است