مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 00:102023-10-20بين الملل

ایروانی: هدف قراردادن عمدی یک بیمارستان، جنایت جنگی است


سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در سخنانی در شورای امنیت با موضوع «حفظ صلح و امنیت بین المللی: کمک مکانیسم های منطقه ای به صلح و امنیت» به وضعیت سرزمین های اشغالی و لغو تحریم های ایران بر اساس قطعنامه 2231 در تاریخ 26 مهرماه پرداخت.

- سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در سخنانی در شورای امنیت با موضوع حفظ صلح و امنیت بین المللی: کمک مکانیسم های منطقه ای به صلح و امنیت به وضعیت سرزمین های اشغالی و لغو تحریم های ایران بر اساس قطعنامه 2231 در تاریخ 26 مهرماه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید ایروانی در سخنانی با تاکید بر اینکه وضعیت فلسطین توجه فوری بین المللی را می طلبد گفت: برای دهه ها فلسطینی ها از اشغال، تجاوز، تبعیض و سیاست آپارتاید رژیم اسراییل رنج برده اند.

امروز جامعه جهانی شاهد افزایش هولناک دیگری در جنایات و مجازات های دسته جمعی علیه مردم فلسطین در نوار غزه توسط رژیم اسراییل، به ویژه حملات تروریستی شنیع به بیمارستان المعمدانی است.

هدف قراردادن عمدی یک بیمارستان، با نقض آشکار قوانین بین المللی بشردوستانه، چیزی جز جنایت جنگی نیست.

وی ادامه داد: کشتار بی رویه مردم بی گناه غزه، از جمله زنان و کودکان در جریان بمباران هوایی 14 روزه، که زیرساخت های حیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایروانی: هدف قراردادن عمدی یک بیمارستان، جنایت جنگی است

ایروانی: هدف قراردادن عمدی یک بیمارستان، جنایت جنگی است