مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-27سياسي

شتاب در تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با هدف بازآفرینی حماسه های ماندگار رزمندگان مازندرانی در جنگ تحمیلی و با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آثار هنری در این خصوص تولید و عرضه خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی در جمع پیشکسوتان مازندرانی عرصه جهاد و شهادت به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس سند زنده حق خواهی و دین باوری ملت ایران در برابر زورگویان و مستکبران جهان است.

وی با اشاره به جانفشانی رزمندگان سلحشور کشورمان برای صیانت از آب و خاک میهن در طول 8 سال جنگ تحمیلی، گفت: اذعان سازمان ملل متحد به اشغالگری و تجاوزگری رژیم بعثی عراق پاسخ محکمی به چرایی ورود کشورمان به جنگ است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اظهار کرد: ملت ایران در جنگ تحمیلی برابر 46کشور جهان که به صورت مستقیم در این نبرد نقش داشتند، شجاعانه مقاومت کرد.

سلگی با اشاره به شهادت 230 هزار نفر از فرزندان رشید ملت در طول دفاع مقدس افزود: شهدا با نثار جان شیرین خود و هنرنمایی در راه آرمان های والای انقلاب اسلامی نام شان را به عنوان رادمردان تاریخ کشور و حافظان وطن ثبت کردند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس در تاریخ نهضت خونرنگ انقلاب اسلامی مقطع درخشان و تابناک به شمار می رود که پیشرفت و اعتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب در تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران

شتاب در تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران