مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:562023-09-27اجتماعي

آنچه والدین کلاس اولی باید بدانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، خیلی از بچه ها نمی توانند با این موضوع که قرار است نیمی از روز را از محیط خانه و یا از پدر و مادر فاصله بگیرند کنار بیایند در چنین مواردی بچه ها برای رفتن به مدرسه بهانه جویی کرده و والدین را به دردسر می اندازند حال این سوال پیش می آید چه راهی وجود دارد تا بچه های کلاس اولی با رفتن به مدرسه کنار بیایند و بتوانند خود را با محیط جدید وفق دهند.

آسیه رزمنده، معلم پایه اول در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد در این باره اظهار کرد: از مهمترین معضلات کودکان در بدو ورود به مدرسه وابستگی است که به خانواده دارند که این وابستگی در تعدادی از دانش آموزان به صورت وابستگی عاطفی و برخی دیگر از کودکان نیز وابستگی شان در انجام کارهای شخصی است.

وی افزود: مهمترین توصیه ما به والدین این است که در فرصت باقی مانده تا شروع سال تحصیلی انجام برخی از کارهای شخصی را به کودکان خود آموزش دهند.

این معلم پایه اول ابتدایی گفت: برای این که کودکانتان بفهمند با چه چیزی در مدرسه روبرو خواهند شد و برای رفتن به مدرسه چه کارهایی باید انجام دهند را به نمایش بگذارید و سعی کنید تمام حرکاتی را که قرار است فرزندتان برای رفتن به مدرسه باید انجام دهد رویش پیاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه والدین کلاس اولی باید بدانند

آنچه والدین کلاس اولی باید بدانند