مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-14اجتماعي

هیچ واحد صنعتی اجازه تخریب محیط زیست را ندارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، گفت: واحدهای صنعتی و خدماتی که ضوابط و مولفه های زیست محیطی را رعایت نکنند، با هیچگونه توجیه اقتصادی و اشتغالزایی اجازه فعالیت نخواهند داشت.

- ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، گفت: واحدهای صنعتی و خدماتی که ضوابط و مولفه های زیست محیطی را رعایت نکنند، با هیچگونه توجیه اقتصادی و اشتغالزایی اجازه فعالیت نخواهند داشت.

محمدحسین بازگیر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در جلسه مشترک با بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر سلفچگان، گفت: در طرح پایش فراگیر واحدهای صنعتی و خدماتی که توسط این اداره کل در فصل تابستان به انجام رسید، بسیاری از تخلفات زیست محیطی به ویژه در بخش سلفچگان کشف و پیگیری های لازم جهت طی مراحل حقوقی این تخلفات انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، وی بر ضرورت افزایش همکاری ها و هماهنگی ها با مسئولان بخش سلفچگان برای شناسایی و برخورد با تخلفات زیست محیطی در این منطقه تأکید کرد و گفت: پاسگاه محیط بانی پلنگ دره در بخش سلفچگان، جهت پیگیری تمامی امور زیست محیطی این منطقه تقویت خواهد شد و در صورت نیاز، نماینده محیط زیست در شهر سلفچگان مستقر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد صنعتی اجازه تخریب محیط زیست را ندارد

هیچ واحد صنعتی اجازه تخریب محیط زیست را ندارد