مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-20سياسي

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان معمدانی کمر بشریت را شکست


حادثه حمله به بیمارستان معمدانی توسط رژیم صهیونیستی کمر بشریت را شکست و از آزاده های دنیا اشک چشم مفصلی گرفت و قلب ها را مجروح کرد.

- ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل گفت: حادثه حمله به بیمارستان معمدانی توسط رژیم صهیونیستی کمر بشریت را شکست و از آزاده های دنیا اشک چشم مفصلی گرفت و قلب ها را مجروح کرد.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل 28 مهر در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پر شور و گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد با ارائه تحلیل های مبوسط در رابطه با ابعاد جنایت های رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی اظهار کرد: اسراییل با جنایت های خود در این هفته روی تمام جنایت کاران بزرگ جهان و تاریخ را رو سفید کرد و این شکست بزرگی برای اسراییل و حامیان غربی، اروپایی و دیانت یهودی است.

حمله حماس مثل میخ می ماند اسراییل در برابر آن هر چقدر تقلا کند این میخ بیشتر به بدن او فرو خواهد رفت.

این حادثه ثابت کرد که پیشرفت بشر در ساحت علم لزوماً مهربانی و صلح را به ارمغان نمی آورد بلکه به موازات پیشرفت های علمی انسان به قساوت بیشتر مبتلی می شود.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه حادثه حمله به بیمارستان معمدانی کمر بشریت را شکست و از آزاده های دنیا اشک چشم مفصلی گرفت و قلب ها را مجروح کرد گفت: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان معمدانی کمر بشریت را شکست

حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان معمدانی کمر بشریت را شکست