مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-21سياسي

ثبت نام قطعی 58 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در آذربایجان غربی


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به آغاز ثبت نام نهایی از داوطلبان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گفت: - ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به آغاز ثبت نام نهایی از داوطلبان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گفت: طی 2 روز نخست، 58 داوطلب ثبت نام خود را قطعی کرده اند که از این تعداد، 54 نفر مرد و چهار نفر نیز زن هستند.

رضا ابراهیمی افزود: روند ثبت نام نهایی و قطعی داوطلبان حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه 27 مهرماه جاری آغاز شده و در 2 روز نخست شاهد حضور مناسب داوطلبان برای قطعی کردن ثبت نام بودیم.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه هفته جاری، سوم آبان ماه است و داوطلبان توجه داشته باشند که این تاریخ تمدید نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری آذربایجان غربی، وی با تاکید بر اینکه داوطلبان قطعی کردن ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، اظهار کرد: ساعت ثبت نام در هر روز از هشت صبح تا 6 بعدازظهر در نظر گرفته شده و داوطلبان می توانند در این ساعات با مراجعه به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام قطعی 58 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در آذربایجان غربی

ثبت نام قطعی 58 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در آذربایجان غربی