مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-06سياسي

امضای سند کمیسیون مشترک و 8 یادداشت تفاهم بین ایران و بورکینافاسو


سند صورتجلسه نخستین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی و 8 یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سند صورتجلسه نخستین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی و هشت یادداشت تفاهم همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو شامگاه پنجشنبه 13 مهرماه 1402 در واگادوگو امضا شد.

  براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در واگادوگو، این اسناد توسط صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان رییس ایرانی کمیسیون مشترک و خانم اولویا روآمبا وزیر خارجه بورکینافاسو و رییس بورکینافاسویی این کمیسیون در واگادوگو امضا شد.

  این اسناد عبارتند از: یادداشت تفاهم در زمینه حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی؛ یادداشت تفاهم در زمینه همکاری های انرژی و معدن؛ یادداشت تفاهم در زمینه شهرسازی و ساخت و ساز؛ یادداشت تفاهم همکاری در زمینه کار و حمایت اجتماعی؛ تفاهم همکاری در زمینه تبادل دانشجو، معلم، محقق و توسعه آموزش عالی، تحقیق و نوآوری؛ تفاهم همکاری علمی و فنی در زمینه صنعت داروسازی؛ یادداشت تفاهم همکاری در زمینه آموزش حرفه ای، اشتغال و توسعه کارآفرینی؛ تفاهمنامه در زمینه آموزش و تربیت فنی و حرفه ای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای سند کمیسیون مشترک و 8 یادداشت تفاهم بین ایران و بورکینافاسو

امضای سند کمیسیون مشترک و 8 یادداشت تفاهم بین ایران و بورکینافاسو