مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 07:052023-10-08حوادث

31 باند قاچاق مواد مخدر در سمنان منهدم شد


31 باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان منهدم شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 11 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان، به اجرای برنامه هایی مانند غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه، حضور در نماز جمعه، اجرای صبحگاه مشترک، مراسم تجلیل از خانواده کارکنان انتظامی استان و سایر برنامه ها در هفته نیروی انتظامی در استان سمنان اشاره کرد.

وی عنوان کرد: پلیس شبانه روزی به عنوان خدمتگزار مردم در خدمت آنان بوده و با اجرای طرح های مختلف و برنامه ریزی هدفمند در مناسبت های ملی و مذهبی از منظر انتظامی، امنیتی و ترافیکی پیام آور امنیت و آرامش برای شهروندان است.

موقوفه ای با تشریح شعار هفته فراجا و با بیان اینکه خدمات پلیس در این ایام به مردم و به ویژه شهروندان قانون مدار بیشتر خواهد شد، اضافه کرد: مشکلات شهروندان را با نظر مساعد همراهی رفع کرد.

دستگیری قاچاقچیان انواع مواد مخدر فرمانده انتظامی استان سمنان به کشف بیش از 2 تن و 150 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 6 ماهه سال 1402 و افزایش 33 درصدی آن نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: 2 هزار و 81 نفر در رابطه با جرائم این حوزه دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 باند قاچاق مواد مخدر در سمنان منهدم شد

31 باند قاچاق مواد مخدر در سمنان منهدم شد