مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-06پزشكي

بهره برداری از 10 طرح درمانی تا پایان امسال در استان یزد


معاون درمان علوم پزشکی شهید صدوقی، گفت: تا پایان امسال 10 طرح درمانی با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان در استان یزد به بهره برداری می رسد.

- سیدکاظم رضوی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مشارکت خیرین حوزه سلامت در استان یزد ستودنی است و بنا داریم با حمایت آنها اقدامات بزرگ و ماندگاری در استان یزد انجام دهیم.

وی تجهیز بخش سی تی آنژوگرافی بیمارستان شهید صدوقی را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و افزود: این بخش یکی از طرح های حوزه درمان علوم پزشکی یزد است که با همت یکی از خیران یزدی راه اندازی و تجهیز شده است.

رضوی با بیان این که بخش سی تی آنژوگرافی یزد در حال حاضر مراحل آماده سازی خود را سپری می کند، گفت: راه اندازی بخش های ام آی آر در بیمارستان های مهریز، ابرکوه و تفت، بخش پت اسکن در بیمارستان شهید صدوقی، تکمیل و راه اندازی بیمارستان بحران در یزد و مهریز از دیگر طرح های در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی یزد است.

معاون درمان علوم پزشکی شهید صدوقی راه اندازی بخش ناباروری سطح دو در ابرکوه و راه اندازی 25 دستگاه دیالیز را از جمله طرح های خیری استان یزد دانست و بیان کرد: بخشی از هزینه اجرای این طرح ها را خیران پرداخت کرده اند، اما در مجموع آنچه تا پایان امسال به بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 10 طرح درمانی تا پایان امسال در استان یزد

بهره برداری از 10 طرح درمانی تا پایان امسال در استان یزد