مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 19:102023-09-30حوادث

کشف 30 هزار قلم دارو فاسد در داروخانه اینستاگرامی


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو های غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیر شده بیش از 30 هزار قلم انواع داروی کمیاب و غیرقابل مصرف کشف شد که تاریخ انقضای آن ها مربوط به 5 سال قبل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا پایتخت گفت: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از 80 هزار دنبال کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب می نمود مشاهده گردید.

این مقام انتظامی افزود: افسران سایبری پلیس فتا پایتخت اقدامات ویژه خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند رد پای مجرم را در فضای مجازی به دست بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از شناسایی متهم پرونده وارد فاز عملیاتی شد و پس از تشریفات قضایی مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق حاشیه تهران دستگیر و بیش از 30 هزار قلم انواع داروی کمیاب از وی کشف شد.

رییس پلیس فتا پایتخت با اشاره به اینکه دارو های کشف شده به هیچ عنوان قابلیت استفاده نداشتند بیان داشت: مجرم پس از انتقال به پلیس فتا به فروش دارو های غیرقابل استفاده که از تاریخ انقضای آن ها بیش از چندسال گذشته بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 هزار قلم دارو فاسد در داروخانه اینستاگرامی

کشف 30 هزار قلم دارو فاسد در داروخانه اینستاگرامی