مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 06:252023-10-09اقتصادي

از 630 تاکسی ون تهران چه خبر؟


مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در مورد سرانجام واگذاری 630 دستگاه ون از سوی وزارت کشور به شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: - وزارت کشور نحوه واگذاری مالکیت ون ها را مشخص نکرده و دستورالعملی در این خصوص به ما ابلاغ نشده است.

امین رهبر در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت 630 تاکسی ون که از سوی وزارت کشور تأمین مالی آن صورت گرفته بود، افزود: سال گذشته وزارت کشور 630 دستگاه ون به شهرداری تهران تخصیص داد که از این میان 30 درصد هزینه ها توسط شهرداری و 70 درصد هزینه آن نیز از سوی وزارت کشور تأمین می شد که در همان زمان شهرداری تهران سهم خود برای 30 درصد مبلغ 630 دستگاه ون را پرداخت کرد.

وی با بیان اینکه در ابتدای سال جاری در مرحله اول 195 دستگاه ون تخصیص داده شد که از این میان 184 دستگاه ون پلاک شده و آماده تحویل شدند، گفت: زمان تحویل الباقی ون ها مشخص نشده تا اینکه بعد از آن نیز در آستانه اربعین حدود 46 دستگاه ون به شهرداری تهران اختصاص داده شد که هنوز پلاک نشده اند؛ اما در اختیار شهرداری تهران قرار داده شده است.

مدیر نوسازی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه مجموعا 220 ون از 630 دستگاه ون اعلامی به شهرداری تهران داده شده است، گفت: تا کنون هیچ دستورالعمل یا آیین نامه ای برای انتقال و تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 630 تاکسی ون تهران چه خبر؟

از 630 تاکسی ون تهران چه خبر؟