مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-18اقتصادي

بازاریابی محصولات صنایع دستی نباید توسط هنرمندان این حوزه صورت گیرد


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: فروش و بازاریابی محصولات صنایع دستی یک مقوله کاملا جدا است که سایر دستگاه ها باید به آن ورود کنند تا منجر به توسعه فروش محصولات صنایع دستی شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: فروش و بازاریابی محصولات صنایع دستی یک مقوله کاملا جدا است که سایر دستگاه ها باید به آن ورود کنند تا منجر به توسعه فروش محصولات صنایع دستی شود.

رضا ابراهیم نیا در گفت وگو با ایسنا در خصوص جزییات سفر مریم جلالی، معاون صنایع دستی وزارت گردشگری به مشهد اظهار کرد: مریم جلالی بابت همایش اشتغال در روستاها که با مشارکت دانشگاه فردوسی در کلات برگزار شد، سفری به خراسان رضوی و مشهد داشت.

وی افزود: پس از این همایش به دلیل کسالت علی پدرامی، یکی از هنرمندان پیشکسوت صنایع دستی خراسان رضوی در رشته احجام چوبی از ایشان عیادتی داشت و در ادامه از چندین کارگاه صنایع دستی خراسان رضوی نیز بازدید کرد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: همچنین با حضور مریم جلالی در خصوص موضوع بیمه هنرمندان صنایع دستی و مشکلات سامانه مربوط به هنرمندان صنایع دستی مذاکراتی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی محصولات صنایع دستی نباید توسط هنرمندان این حوزه صورت گیرد

بازاریابی محصولات صنایع دستی نباید توسط هنرمندان این حوزه صورت گیرد