مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-14اقتصادي

شناسایی 72 میلیارد تومان فرار مالیاتی در کردستان


مدیرکل سازمان بازرسی استان کردستان از شناسایی 72 میلیارد تومان فرار مالیاتی در سطح استان کردستان طی 6 ماهه اول امسال خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل سازمان بازرسی استان کردستان از شناسایی 72 میلیارد تومان فرار مالیاتی در سطح استان کردستان طی 6 ماهه اول امسال خبر داد.

عیسی هواسی امروز شنبه (22 مهرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان، با تأکید بر اینکه اطلاع رسانی به موقع در رسانه ها می تواند در بحث اقناع سازی، جهاد تبیین و سایر حوزه ها برای بقای نظام اثر گذار باشد، اظهار کرد: رسانه یکی از بازوهای نظارتی در جامعه محسوب می شود و گاهی اطلاع رسانی در رسانه ها، از تدوین و گزارش یک دستگاه نظارتی هم تاثیر گذارتر است.

وی افزود: طبق دستور رییس قوه قضاییه برخی از دستگاه هایی که تخلف دارند و مجری قانون نیستند باید معرفی و رسانه ای شوند، لذا حوزه رسانه تأثیر بسزایی در اطلاع رسانی و شفاف سازی در جامعه دارند.

رییس سازمان بازرسی استان کردستان عنوان کرد: در استان بیش از 700 مرکز بازرسی با 35 بازرس وجود دارد، که این تعداد بازرس کافی نبوده و نظارت در استان با کمبود نیرو مواجه است.

وی، با اعلام اینکه 213 گلوگاه فساد توسط سازمان بازرسی کشور شناسایی و به دولت برای برخورد معرفی شده است، افزود: برای مبارزه با فساد باید منشاء فساد شناسایی و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 72 میلیارد تومان فرار مالیاتی در کردستان

شناسایی 72 میلیارد تومان فرار مالیاتی در کردستان