مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-02فرهنگي

زنجان میزبان دومین جشنواره بین المللی پانتومیم


دبیر دومین جشنواره بین المللی پانتومیم با اشاره به میزبانی زنجان برای برگزاری دومین جشنواره بین المللی پانتومیم گفت: بیش از 10 سال تلاش کردیم که جشنواره پانتومیم در زنجان برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ساسان قجر، دبیر دومین جشنواره بین المللی پانتومیم امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به میزبانی زنجان برای برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم اظهار داشت: بیش از 10 سال تلاش کردیم که این جشنواره  در زنجان اتفاق بیفتد.

دبیر دومین جشنواره بین المللی پانتومیم با بیان اینکه پانتومیم زبان بین المللی هنرهای نمایشی است، افزود: این هنر بهترین روشی است که می توانیم بدون صحبت آیین ها، سنت ها و آداب و رسوم خودمان را در سطح جهان به نمایش بگذاریم و همه اهداف خود را در صحنه به تصویر بکشیم.

وی با بیان اینکه جشنواره پانتومیم در اصل تخصصی ترین جشنواره آموزشی در ایران است، افزود:  علاوه بر رقابت در این جشنواره، مهمترین مسأله  توسعه این هنر قدیمی و کهن است که این هنر در کشورها و حتی ایران با عنوان لال بازی سنتی شناخته شده است.

 قجر با بیان اینکه در سال گذشته خانه پانتومیم ایران هم در  زنجان تشکیل شد و همین اتفاق باعث شد که ما عضو سازمان جهانی پانتومیم جهانی بشویم، ادامه داد: در بخش امور بین الملل 28 کشور اعلام آمادگی و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان میزبان دومین جشنواره بین المللی پانتومیم

زنجان میزبان دومین جشنواره بین المللی پانتومیم