مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-07سياسي

میزبانی فارس از یادواره 27 شهید رسانه مازندران


پنجمین پیش کنگره یادواره شهدای رسانه استان مازندران به میزبانی خبرگزاری فارس مازندران با حضور فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مسؤولان استان در دفتر این رسانه برگزار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پنجمین پیش کنگره یادواره شهدای رسانه استان مازندران به میزبانی خبرگزاری فارس مازندران با حضور فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مسؤولان استان در دفتر این رسانه برگزار شد.

در این مراسم عبدالمهدی حق شناس مسؤول بسیج رسانه مازندران به تشریح شرایط برگزاری این برنامه پرداخت و اظهار کرد: در راستای برنامه کنگره سرداران و ده هزار و چهارصد شهید استان مازندران مقرر شد که یادواره 27 شهید رسانه با مشارکت فعالان رسانه ای در دفاتر رسانه های استان برگزار شود.

  وی گفت: این طرح با استقبال مدیران رسانه های استان مواجه شد و تاکنون پنج یادواره در دفاتر رسانه های استان برگزار شد که این کار در واقع کمترین کار در حوزه جهاد تبیین است.

   حق شناس با یادآوری خدمات زنده یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران اظهار کرد: مرحوم جابر معافی، درست است به شهادت نرسید؛ اما در حوزه رسانه کمتر از کار شهدا انجام نداد و خود را وقف مردم می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی فارس از یادواره 27 شهید رسانه مازندران

میزبانی فارس از یادواره 27 شهید رسانه مازندران