مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-25سياسي

هشدار رییس دانشگاه تهران نسبت به پروژه دشمن برای امیدزایی و یأس آفرینی در دانشگاه


رییس دانشگاه تهران در پیامی همزمان با آغاز فعالیت آموزشی دانشگاه ها نسبت به برنامه و هدف دشمن مبنی بر پروژه امیدزایی، یاس آفرینی و انفعال ظرفیت های ناب انسانی کشور هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در پیامی همزمان با آغاز فعالیت آموزشی دانشگاه ها نسبت به برنامه و هدف دشمن مبنی بر پروژه امیدزایی، یاس آفرینی و انفعال ظرفیت های ناب انسانی کشور هشدار داد.

  متن پیام سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران به شرح زیر است: آغاز فعالیت آموزشی دانشگاه تهران در سال تحصیلی 1403 - 1402 همزمان با بهار ماه ها و در آستانه ولادت باسعادت پیامبر اعظم (ص)، رسول مهربانی و اخلاق را به دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان گرانقدر دانشگاه تبریک عرض نموده و سالی سرشار از موفقیت و بالندگی را برای دانشگاهیان آرزومندم.

سال تحصیلی جدید دانشگاه ها را در حالی آغاز می کنیم که دانشگاه تاریخ ساز تهران نماد آموزش عالی ایران وارد نودمین سال عمر پربار خود شده است و با تکیه بر همه داشته ها و به پشتوانه همه سرمایه های بی بدیل معنوی و انسانی خود می رود تا در دهمین دهه حیات خود، بیش از پیش با عقلانیت و عملگرایی در پرتو معنویت، نقش تمدن سازی خود را ایفا نموده و مرجعیت نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس دانشگاه تهران نسبت به پروژه دشمن برای امیدزایی و یأس آفرینی در دانشگاه

هشدار رییس دانشگاه تهران نسبت به پروژه دشمن برای امیدزایی و یأس آفرینی در دانشگاه