مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 07:002023-10-04بين الملل

آمار پناهجویان کانال مانش : افغانستانی ها و ایرانی ها در صدر


بیش از نیمی از پناهجویانی که با قایق از گذرگاه مانش یعنی از فرانسه به انگلیس عبور کرده اند، فقط از پنج کشور افغانستان، ایران، اریتره، سوریه و سودان بوده اند.

- آمار پناهجویان کانال مانش : افغانستانی ها و ایرانی ها در صدر بیش از نیمی از پناهجویانی که با قایق از گذرگاه مانش یعنی از فرانسه به انگلیس عبور کرده اند، فقط از پنج کشور افغانستان، ایران، اریتره، سوریه و سودان بوده اند.

 افغانستانی ها و ایرانیان در صدر لیست پناهجویان عبوری از کانال مانش در سال 2023 قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، یورونیوز نوشت: اطلاعات منتشر شده توسط وزارت کشور بریتانیا نشان می دهد بیش از نیمی از پناهجویانی که با قایق از این گذرگاه خطرناک عبور کرده اند، فقط از پنج کشور افغانستان، ایران، اریتره، سوریه و سودان بوده اند.

داده های وزارت کشور بریتانیا از تعداد پناهجویان عبوری از کانال مانش در سال 2023 نشان می دهد افغانستانی ها و ایرانی ها در صدر فهرست شهروندانی هستند که از طریق این گذرگاه به این کشور پناهنده شده اند.

بنابر یک گزارش آماری که از سوی سازمان حامی پناهجویان در بریتانیا به نام شورای پناهجویان منتشر شده است، تا پایان ماه اوت سال 2023 تعداد 4 هزار و 69 شهروند افغانستانی و 2 هزار و 250 نفر شهروند ایران از طریق کانال مانش و با قایق های کوچک به بریتانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار پناهجویان کانال مانش : افغانستانی ها و ایرانی ها در صدر

آمار پناهجویان کانال مانش : افغانستانی ها و ایرانی ها در صدر