مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-05سياسي

جلوه «شهروند قانون مدار، پلیس خدمت گزار» در اردستان


دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان اردستان بیش از 93 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، مصطفی صادق زاده فرمانده انتظامی اردستان عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هفته فراجا در سال جاری با شعار شهروند قانون مدار، پلیس خدمت گزار از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه نامیده شده و پایبندی افراد جامعه به قانون و مقررات زمینه رشد و پیشرفت را در اجتماع فراهم می کند.

وی افزود: در عرصه ایجاد نظم در جامعه، پلیس نقش و جایگاه مجری قانون و ناظم امنیت اجتماعی را دارد و یکی از اصلی ترین وظایف فراجا مقابله با ناامنی و ایجاد امنیت بوده همچنین در سال های اخیر به مقوله مشارکت مردم در ایجاد امنیت توجه بیشتری شده است.

صادق زاده خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه و برپایی میزخدمت و همچنین اجرای صبحگاه عمومی با حضور مسؤولان شهرستان و نیروهای نظامی از جمله برنامه های هفته فراجا خواهد بود.

فرمانده انتظامی اردستان تصریح کرد: در شش ماه گذشته سال جاری، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان کشفیات قابل توجهی داشته و یک کامیونت که با پوشش شرکت پخش دارو در جاده ها و شهرهای جنوبی تردد می کرد در یک عملیات پلیسی و حرفه ای توسط عوامل گشت انتظامی و همکاری پلیس راه شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه «شهروند قانون مدار، پلیس خدمت گزار» در اردستان

جلوه «شهروند قانون مدار، پلیس خدمت گزار» در اردستان