مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-03بين الملل

زنان غرب هیچ کجا از تعرض در امان نیستند


در این بخش از دنیا فرقی نمی کند دانشجو باشید، یک زن خانه دار باشید یا حتی پزشک و سیاستمدار! در مهد آزادی و حقوق بشر حتی زنان پزشک و سیاستمدار هم ممکن است مورد تعرض قرار گیرند.

- در این بخش از دنیا فرقی نمی کند دانشجو باشید، یک زن خانه دار باشید یا حتی پزشک و سیاستمدار! در مهد آزادی و حقوق بشر حتی زنان پزشک و سیاستمدار هم ممکن است مورد تعرض قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه جوان، بر اساس تحقیق صورت گرفته، یک سوم از جراحان زن در بریتانیا طی پنج سال گذشته از سوی همکاران خود مورد تعرض قرار گرفته اند.

این ماجرا به جایی رسیده است که چهار زن که سرپرستی کالج های سلطنتی پزشکی در ولز را بر عهده دارند، نامه ای سرگشاده نوشته و در آن نسبت به زن ستیزی، قلدری و آزار جنسی زنان در محل کار اعتراض کرده اند.

بر اساس تحقیقی که مجله بریتانیایی تخصصی جراحی (British Journal of Surgery) منتشر کرده، تعرض و تجاوز دو امر شایع در بخش های جراحی در بریتانیا بوده و این رفتارها تا تجاوز به عنف هم ادامه پیدا کرده است.

در این تحقیق، بر اساس تحلیل 1400 پرسشنامه ای که از طریق اینترنت انجام می گیرد و نام شرکت کنندگان آن اعلام نمی شود، مشخص شد 29/9 درصد از زنان اعلام کرده اند از سوی همکاران خود طی پنج سال گذشته مورد تعرض قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان غرب هیچ کجا از تعرض در امان نیستند

زنان غرب هیچ کجا از تعرض در امان نیستند