مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:452023-09-26بين الملل

جزییات عملیات تل آویو برای شکار مسؤول نیروی موشکی حزب الله لبنان


شبکه المیادین با انتشار یک مستند، جزییات عملیات رژیم صهیونیستی برای هدف قراردادن مسؤول نیروی موشکی جنبش حزب الله در یکی از روزهای جنگ 33 روزه لبنان را فاش کرد.

-   این مقام حزب الله افزود: با تیراندازی شهید ابوعلی حماده در اتاق کناری، از خواب بیدار شد و در راهروی خانه با نیروهای اسراییلی درگیر شد و در تبادل آتش با نیروهای مهاجم به شهادت رسید.

حاج عباس ادامه داد: سپس نیروهای اشغالگر به سمت شهید نبیل که به آن ها نزدیکتر بود، رفتند و او را به اسارت گرفتند و از او درباره هدفشان، [که من بودم] پرسیدند، طبیعتا او هم به آن ها جواب نداد به همین دلیل به سوی روی پله های ساختمان شلیک کردند.

به دلیل شمار زیاد زخمی های اسراییلی و صدای بلند داد و فریاد آن ها و خون زیادی که در آپارتمان و بیرون آن ریخته شده بود، مهاجمان نقشه خود را تغییر دادند تا زخمی های خود را از مکان درگیری خارج کنند و به همین دلیل شروع به عقب نشینی کردند اما قبل از آن، در تمام اتاق های آپارتمان بمب های صوتی و دودزا انداختند .

این مقام حزب الله افزود: هیچ کدام از آن بمب ها آسیب قابل توجهی به من وارد نکرد و در زمانی که احساس کردم نیروهای اشغالگر از آپارتمان خارج شدند، تصمیم گرفتم آنها را به خودم مشغول کنم تا این که مطمئن شدم شهیدان ابوعلی حماده و حاج نبیل را به اسارت نگرفته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عملیات تل آویو برای شکار مسؤول نیروی موشکی حزب الله لبنان

جزییات عملیات تل آویو برای شکار مسؤول نیروی موشکی حزب الله لبنان