مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-22اقتصادي

تشدید نظارت بر شبکه توزیع شیرخشک/ پیشنهاد تخصیص یارانه شیر خشک در قالب کالابرگ


معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه از سوی وزیر صمت در هیئت دولت پیشنهاد دادیم که یارانه شیر خشک روی محصول نهایی و به مصرف کننده نهایی در قالب کالابرگ الکترونیک اختصاص پیدا کند، - معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه از سوی وزیر صمت در هیئت دولت پیشنهاد دادیم که یارانه شیر خشک روی محصول نهایی و به مصرف کننده نهایی در قالب کالابرگ الکترونیک اختصاص پیدا کند، گفت: تا زمانی که شیوه فعلی ادامه دارد، باید نظارت ها تشدید شود که صرفا فروش شیرخشک در داروخانه ها و شبکه فروش رسمی مورد تایید وزارت بهداشت انجام شود.

محمد مهدی برادران در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تولید، واردات و توزیع شیر خشک طی تفاهمی در دولت قبل به وزارت بهداشت واگذار شده، گفت: اما در صورت لزوم وزارت صمت با وزارت بهداشت همکاری خواهد کرد.

برای مثال هفته گذشته وزارت صمت مصوب کرد که حمل و نقل شیر خشک در کشور به جز در شبکه رسمی مورد تایید سازمان غذا و دارو، ممنوع است.

همچنین این موضوع به مدیر کل سازمان های صمت استان های مختلف و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان ها به ویژه استان های مرزی که نمونه هایی از حمل و نقل شیر خشک، خارج از شبکه رسمی مورد تایید وزارت بهداشت وجود داشته ابلاغ شده و این استان ها جزو اولویت های برخورد در قالب توزیع خارج از شبکه رسمی و قاچاق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر شبکه توزیع شیرخشک/ پیشنهاد تخصیص یارانه شیر خشک در قالب کالابرگ

تشدید نظارت بر شبکه توزیع شیرخشک/ پیشنهاد تخصیص یارانه شیر خشک در قالب کالابرگ