مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-17سياسي

برای خروج از محرومیت شهرستان اردل کمک شود


متاسفانه با وجود اقدامات بسیار در شهرستان اردل، همچنان محرومیت قابل لمس است که انتظار می رود برای خروج از محرومیت به این شهرستان کمک شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار اردل گفت: متاسفانه با وجود اقدامات بسیار در شهرستان اردل، همچنان محرومیت قابل لمس است که انتظار می رود برای خروج از محرومیت به این شهرستان کمک شود.

یعقوب شکوهی 25 مهرماه در شورای اداری شهرستان اردل با اشاره به مشکل تامین آب شرب در برخی از روستاهای شهرستان ، اظهار کرد: سالیان متمادی درخواست و مطالبه مردم روستا حل مشکل آب شرب روستای مور و تلتاک از توابع بخش میانکوه بود که توسط تانکر آبرسانی می شد و خوشبختانه با رفع مشکل جاده و آسفالت بخشی از آن، مشکلات این دو روستا در زمینه تامین آب در حال مرتفع شدن است، همچنین می توان گفت منطقه میانکوه به یک کارگاه جاده سازی و راه سازی تبدیل شده است.

وی افزود: در سال های گذشته بحث فاضلاب شهرستان اردل متوقف شده بود که با کمک شورای شهر و کشاورزان شهر اردل توانستیم زمین تصفیه خانه را به تملک درآوریم که اکنون پیمانکار در حال فعالیت است.

شکوهی با اشاره به ساخت 12 مدرسه در سطح شهرستان اردل، تصریح کرد: از این تعداد سه مدرسه در شهر اردل بوده که به زودی افتتاح می شوند، همچنین احداث شش چمن مصنوعی و طرح توسعه فاز دوم بیمارستان شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خروج از محرومیت شهرستان اردل کمک شود

برای خروج از محرومیت شهرستان اردل کمک شود