مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 06:352023-10-16اقتصادي

زمینه فرآوری مواد معدنی در سوادکوه فراهم شود


استاندار مازندران زغالسنگ را عامل عقب ماندگی سوادکوه توصیف کرد و گفت: باید با فرآوری معادن، اقتصاد شهرستان را توسعه داد و صنایع جدید مرتبط با زغال سنگ شهرستان با هدف فرآوری و بِرند سازی مقدمه اشتغال پایدار در منطقه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، سیدمحمود حسینی پور در جمع نخبگان و فرهیختگان شهرستان سوادکوه با تبریک پیروزی ملت رنج کشیده فلسطین در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی، گفت: شهرستان هایی که مزیت های شهرستان سوادکوه شامل جذابیت های طبیعی و گردشگری را ندارند ولی پیشرفت کردند و چرخ توسعه شهرستان به کندی پیش می رود.

استاندار مازندران، افزود: 97 درصد روستاهای کشور گازرسانی شد و جاده و آسفالت شد و بسترهای مختلف تولید کردیم ولی شاهد مهاجرت از روستا را شاهد بودیم و مهمترین خلا تولید فکر برای مدیریت پیشرفت شهرستان است.

وی با بیان اینکه نخبگان و جوانان و اندیشه های فرهنگی باید برای استفاده بهینه جامعه از ذخایر برنامه ریزی کنند، خاطر نشان کرد: باید با جذب سرمایه گذار به توسعه شهرستان کمک و از کمک صرف دولتی برای توسعه صرفنظر کرد.

وی با تقدیر از امام جمعه شهرستان سوادکوه(پل سفید) بابت پیگیری حل مشکلات شرکت های بخش صنعتی، اظهار کرد: مهمترین معادن مربوط به شهرستان سوادکوه است و معادن زغال سنگ در سوادکوه به نظرم باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه فرآوری مواد معدنی در سوادکوه فراهم شود

زمینه فرآوری مواد معدنی در سوادکوه فراهم شود