مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:452023-09-25ورزشي

جنجال در بازی حساس لیگ یک


در چهارچوب هفته چهارم از رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 17:30 امروز تیم های خیبر خرم آباد و داماش گیلان به مصاف هم رفتند که این دیدار تنها 8 دقیقه پس از آغاز توسط داور مسابقه نیمه تمام اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت ، در چهارچوب هفته چهارم از رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 17:30 امروز  تیم های خیبر خرم آباد و داماش گیلان به مصاف هم رفتند که این دیدار تنها 8 دقیقه پس از آغاز توسط داور مسابقه نیمه تمام اعلام شد.

شاگردان سیامک فراهانی با ترکیب مسعود پورمحمد، حسین خیری، محسن انبساطی، سعید طالبی، آزاد جعفرزاده، سعید دلاور، مجتبی بیژن، مصطفی آقاجانی، محمد رستمی، رضا زاهدتبار، رضا پورمهدی آبادی وارد زمین شدند.

در سوی مقابل رضا مهاجری، سرمربی خیبر کوروش ملکی، حسن مرادی فرد، حسین ابرقویی نژاد، امیرحسین عسکری، سجاد دانایی، علیرضا دغاغله، مهدی کیانی، حسین نخودکار، مهرداد قنبری، حسین شهابی، حمید طاهرخانی را به میدان فرستاد.

  دقیقه 6 مسابقه، دروازه بان خیبر خطایی محرز در موقعیت تک به تک بر روی بازیکن داماش رضا زاهدتبار انجام می دهد که میثم حیدری داور این مسابقه و کمک دوم او به شکلی عجیب از اعلام پنالتی خودداری کردند تا منتج به اعتراض داماشی ها به این تصمیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال در بازی حساس لیگ یک

جنجال در بازی حساس لیگ یک