مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-09سياسي

گزارشی از دورهمی فعالان میراث فرهنگی قزوین در عمارت هنر


جمعی از فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، در یک دورهمی صمیمانه نظرات خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی در قزوین مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه 16 مهر با حضور رییس حوزه هنری قزوین، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین و جمعی از فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، جهت هم فکری در خصوص میزبانی شایسته در جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی، یک دورهمی صمیمانه در عمارت هنر قزوین برگزار شد.

پس از ترافیک شلوغ خیابان سبزه میدان به مقصد خیابان هلال احمر می رسم، از وقتی که مدرسه امیر کبیر توسط وزارت امور خارجه تخلیه و به حوزه هنری سپرده شده، گذرم به این خیابان نیفتاده، این ساختمان حالا عمارت هنر نام گرفته است، نزدیک مقصد می شوم چراغ های عمارت نمایی چشم نواز به خیابان داده اند.

قبل از اینکه در برنامه های قزوین گردی شرکت کنم تنها ساختمان های مدرن توجهم را جلب می کرد اما چند وقتی است که دیدگاهم تغییر کرده و حضور در چنین عمارت هایی که تاریخ در دل خود دارند روحم را تازه می کند.

وارد عمارت می شوم، تزیینات آجرکاری اطراف پنجره ها توجهم را جلب می کند، رنگ هنر بر پیکره عمارت و استشمام هوای پاییزی ترکیب وصف ناپذیری را رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از دورهمی فعالان میراث فرهنگی قزوین در عمارت هنر

گزارشی از دورهمی فعالان میراث فرهنگی قزوین در عمارت هنر