مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-18بين الملل

لغو نشست چهارجانبه سران در پی بمباران بیمارستان غزه


قرار بود بایدن در جریان برگزاری نشست چهارجانبه ای با محوریت کمک به غزه با رییس جمهور اردن دیدار و گفتگو کند با این حال این دیدار در پی بمباران شدید بیمارستانی در شمال غزه از سوی رژیم صهیونیستی لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی لغو ناگهانی نشست چهارجانبه میان سران کشورهای مصر، اردن، فلسطین و آمریکا با محوریت بررسی کمک های بشردوستانه به فلسطینی های درگیر حملات رژیم صهیونیستی در روز سه شنبه، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا عنوان کرد به عنوان بخشی از برنامه سفرش به خاورمیانه دیگر با مقامات کشور اردن هم دیدار نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان بی سی نیوز، تصمیم بایدن برای انصراف از سفر به اردن همزمان با تشدید ناآرامی ها در سراسر منطقه در واکنش به بمباران مرگبار بیمارستانی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی افزایش پیدا کرد.

قرار بود بایدن پس از پایان اولین دیدار خود با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی با ملک عبدالله ، پادشاه اردن و عبدالفتاح السیسی ، رییس جمهور مصر و محمود عباس ، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

با این حال، پس از وقوع حادثه بمباران مرگبار بیمارستان غزه از سوی رژیم صهیونیستی، ایمن صفدی ، وزیر امور خارجه اردن در تلوزیون دولتی این کشور گفت: در حال حاضر صحبت درباره چیزی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو نشست چهارجانبه سران در پی بمباران بیمارستان غزه

لغو نشست چهارجانبه سران در پی بمباران بیمارستان غزه