مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:002023-09-28فناوري

سرما چه تأثیری روی گوشی می گذارد؟


بهترین راه برای جلوگیری از خاموش شدن دستگاهتان این است که آن را از سرد شدن بسیار دور نگه دارید؛ اما اگر این موضوع غیرقابل اجتناب است، کارشناسان توصیه می کنند که گوشی خود را در یک فضای عایق بندی شده و یا در جیب خود قرار دهید، - جایی که به بدن شما نزدیک تر است.

گاهی گفته می شود که هوای سرد باتری تلفن همراه شما را از کار می اندازد اما هوا باید چقدر سرد باشد که روی ابزار تکنولوژی شما تاثیر منفی بگذارد و مشکل ایجاد کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با رشد و توسعه فناوری، استفاده مردم از گوشی تلفن همراه در همه زمان ها افزایش یافته است اما همانگونه گرمای زیاد در فصل تابستان می تواند سبب اختلال در تلفن همراه شود، سرما هم می تواند تأثیراتی بر این وسیله الکترونیکی بگذارد اما با رعایت نکاتی می توان از نتایج احتمالی آن جلوگیری کرد.

در ابتدا کاربران باید بدانند که چه نوع باتری در گوشی آن ها وجود دارد و این را باید با استفاده از مشخصات گوشی خود در سایت یا اطلاعات لازم برروی جعبه گوشی پیدا کنند و یا اگر بتوانند به باتری دسترسی داشته باشید، این اطلاعات معمولا برروی خود باتری موجود است.

در حال حاضر بسیاری از سازنده ها، از باتری های لیتیوم-یونی استفاده می کنند (که با نام های باتری Li-ion و یا LIB شناخته می شود).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما چه تأثیری روی گوشی می گذارد؟

سرما چه تأثیری روی گوشی می گذارد؟