مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-26سياسي

نقش دانشگاهیان در دفاع مقدس و رسالت امروز این نهاد


نشست تخصصی ”نزدیکی به قله با کوله باری از دفاع مقدس“، با هدف واکاوی نقش دانشگاه و دانشگاهیان خوزستان در دوران دفاع مقدس و رسالت امروز این نهاد پیشاهنگ در (رسیدن به قله های پیش روی کشور) پیرو بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که ”به قله نزدیک شده ایم .

- ایسنا/خوزستان نشست تخصصی ”نزدیکی به قله با کوله باری از دفاع مقدس“، با هدف واکاوی نقش دانشگاه و دانشگاهیان خوزستان در دوران دفاع مقدس و رسالت امروز این نهاد پیشاهنگ در (رسیدن به قله های پیش روی کشور) پیرو بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که ”به قله نزدیک شده ایم .

“، با حضور رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و رییس دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این میزگرد که در قالب سلسله نشست های اندیشه ورزی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خوزستان در اهواز برگزار شد، حجت الاسلام آیت عادلی نژاد رییس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، به شخصیت شهید چمران که نام دانشگاه مادر استان مزین به نام او است، اشاره کرد و گفت: شخصیت این سردار شهید، ظرفیتی است که اگر روی آن سرمایه گذاری شود می تواند در جامعه موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دانشگاهیان در دفاع مقدس و رسالت امروز این نهاد

نقش دانشگاهیان در دفاع مقدس و رسالت امروز این نهاد