مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-14اقتصادي

مساعدت 3 میلیارد و 800 میلیون ریالی خیرین قزوینی در طرح «قرض ماندگار»


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از مساعدت 3 میلیارد و 800 میلیون ریالی خیرین قزوینی از ابتدای سالجاری تاکنون در طرح قرض ماندگار کمیته امداد خبر داد.

- ناصر ظاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه بیشتر مراجعات به کمیته امداد در زمینه هایی نظیر ودیعه مسکن، تامین جهیزیه، درمانی و مواردی نظیر این می باشد که با کمک های موردی و بلاعوض که مبالغ آنها ناچیز است نمی توان مشکل مددجویان و نیازمندان را مرتفع کرد.

وی افزود: امروز با توجه به تورم، باید به جای کمک های بلاعوض که مشکل زیادی را از مراجعه کنندگان رفع نمی کند به سوی وام های قرض الحسنه گام برداریم و با توجه به محدودیت منابع دولتی، مساعدت خیرین و نیکوکاران در این مسیر می تواند بسیار راهگشا می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت طرح های مختلفی برای تامین منابع مالی پیش بینی شده است که از جمله این طرح ها می توان به دو طرح سپرده گذاری وجوه اداره شده و طرح کمک به قرض الحسنه یا قرض ماندگار اشاره کرد.

این مسوول عنوان کرد: در این راستا خیرین، نیکوکاران، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، صندوق های قرض الحسنه، مساجد، حسینه ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت 3 میلیارد و 800 میلیون ریالی خیرین قزوینی در طرح «قرض ماندگار»

مساعدت 3 میلیارد و 800 میلیون ریالی خیرین قزوینی در طرح «قرض ماندگار»