مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-17ورزشي

افشاگری در مورد اتفاقات عجیب در کبدی ایران/ گرفتن 25 درصد قرارداد بازیکنان


ملی پوش باسابقه کبدی ایران اظهارات قابل تاملی را در مورد وضعیت تیم ملی کبدی به زبان آورد و از دلیل خط خوردنش برای بازیهای آسیایی هانگژو گفت.

- ملی پوش باسابقه کبدی ایران اظهارات قابل تاملی را در مورد وضعیت تیم ملی کبدی به زبان آورد و از دلیل خط خوردنش برای بازیهای آسیایی هانگژو گفت.

ابوذر مهاجر یکی از بازیکنان با سابقه تیم ملی کبدی ایران است که 15 سابقه پوشیدن لباس تیم ملی و 6 سال هم سابقه حضور در لیگ ستارگان هند را دارد اما قبل از بازی های آسیایی هانگژو از ترکیب تیم ملی خط خورد.

حالا او بعد از نایب قهرمانی در بازی های آسیایی هانگژو معتقد است که اگر تیم ملی از بازیکنان باسابقه خود استفاده می کرد می توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

او مدعی است که سرمربی تیم ملی 25 درصد قرارداد بازیکنان باشگاهی اش را می گیرد و برخی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی را بخاطر چنین مسائلی از تیم ملی خط زده است.

مازندرانی بازیکنانی که نسبت به آنها احساس خطر می کرد را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد ابوذر مهاجر در گفت و گو با ایسنا، در خصوص علت کنار گذاشته شدنش از تیم ملی کبدی مردان قبل از بازی های آسیایی مدعی شد: قرار بود بازی های آسیایی سال قبل برگزار شود و من جزو اصلی ترکیب تیم ملی بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری در مورد اتفاقات عجیب در کبدی ایران/ گرفتن 25 درصد قرارداد بازیکنان

افشاگری در مورد اتفاقات عجیب در کبدی ایران/ گرفتن 25 درصد قرارداد بازیکنان