مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-04بين الملل

نامه گروه های فلسطینی غزه به رام الله درباره برگزاری انتخابات داخلی


یکی از مسؤولان حماس اعلام کرد که گروه های فلسطینی غزه در نامه ای به نخست وزیر تشکیلات خودگردان مستقر در رام الله، بر لزوم صدور حکمی برای برگزاری انتخابات داخلی نوار غزه تاکید کردند.

- یکی از مسؤولان حماس اعلام کرد که گروه های فلسطینی غزه در نامه ای به نخست وزیر تشکیلات خودگردان مستقر در رام الله، بر لزوم صدور حکمی برای برگزاری انتخابات داخلی نوار غزه تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی العامودی، رییس دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت وگویی با رادیو علم جزییاتی از دیدار حنا ناصر، رییس کمیته انتخابات فلسطین با گروه های فلسطینی در نوار غزه ارائه کرد.

العامودی اظهار کرد: 14 گروه فلسطینی با امضای نامه ای که آن را از طریق حنا ناصر به دست محمد آشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین رساندند، تاکید کردند، باید هر چه سریعتر حکمی برای برگزاری انتخابات داخلی در نوار غزه صادر شود.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، رییس دفتر اطلاع رسانی حماس تاکید کرد: تمامی جناح ها، گروه های جامعه مدنی و تشکل های مردمی آماده انجام تمامی اقدامات لازم جهت تسهیل برگزاری انتخابات داخلی هستند.

او در ادامه گفت: سفر رییس کمیته انتخابات فلسطین به نوار غزه بنا به درخواست گروه ها و احزاب ملی و پس از نشستی در ماه اوت انجام شد که حماس از گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه گروه های فلسطینی غزه به رام الله درباره برگزاری انتخابات داخلی

نامه گروه های فلسطینی غزه به رام الله درباره برگزاری انتخابات داخلی