مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-04سياسي

کاتالیست واحد RCD پالایشگاه شازند رونمایی شد


کاتالیست واحد RCD پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند رونمایی شد.

- ایسنا/مرکزی کاتالیست واحد RCD پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند رونمایی شد.

رجبی مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند دوازدهم مهرماه 1402 در آیین رونمایی از کاتالیست RCD، بیان کرد: بومی سازی کاتالیست، کاری کاملا تیمی بوده است و با همت پالایشگاه شازند و شرکت اکسیر نوین، کار تست کاتالیست در سخت ترین زمان(آذرماه 1401 و سردترین ماه سال در شازند) انجام گرفت و تدابیری بالایی در این رابطه اندیشیده شد.

وی با اشاره به اینکه نیاز پالایشگاه شازند به این کاتالیست 750 تن است، گفت: حدود 500 تن توسط شرکت اکسیر نوین تهیه شد و مابقی نیاز نیز از کاتالیست های سال های گذشته تامین شد که البته تهیه، ترخیص و تامین هزینه آن، کاری نفس گیر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آیین، محمدی رییس خدمات فنی و مهندسی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند با اشاره به بارگیری کاتالیست داخلی همراه با کاتالیست مازاد در انبار واحد RCD بیان کرد: تفاهم نامه پیرامون تولید این کاتالیست در سال 1398 منعقد و پس از یک سال مقرر شد که شرکت اکسیر نوین ساخت کاتالیست را ظرف 1.

5 سال دنبال کند که این شرکت در گام نخست حدود 500 تن کاتالیست را وارد پالایشگاه کرد و برای تامین باقیمانده کاتالیست مورد نیاز( حدود200 تن) باید اقدامات و تمهیدات لازم اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاتالیست واحد RCD پالایشگاه شازند رونمایی شد

کاتالیست واحد RCD پالایشگاه شازند رونمایی شد