مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-09اقتصادي

پیشرفت 68 درصدی ساماندهی لندفیل سراوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، مسعود کاظمی معاون امور عمرانی استانداری گیلان در همایش شهرداران استان با بیان اینکه موضوع پسماند یکی از اولویت های حوزه شهری است، - معاون امور عمرانی استانداری گیلان گفت: ساماندهی محل دفن زباله در سراوان رشت حدود 67 تا 68 درصد، کمپوست لنگرود 61 و لندفیل لاهیجان 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، مسعود کاظمی معاون امور عمرانی استانداری گیلان در همایش شهرداران استان با بیان اینکه موضوع پسماند یکی از اولویت های حوزه شهری است، گفت: حوزه پسماند شهری از روستا جدا نیست و حلقه ای کاملاً به هم متصل است.

وی با تشریح اقدامات مختلف در حوزه پسماند گیلان، بیان کرد: ساماندهی محل دفن زباله در سراوان رشت حدود 67 تا 68 درصد، کمپوست لنگرود 61 و لندفیل لاهیجان 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان از شهرداران خواست تا در ایجاد بازارچه هایی در حوزه شهری توجه داشته و حداکثر همکاری را در حوزه مسکن و شهرسازی با کارشناسان صنعت ساختمان داشته باشند.

در این همایش شهرداران خشکبیجار، اسالم، سیاهکل، کیاشهر، منجیل، خمام، رضوانشهر و چاف چمخاله لنگرود اقداماتشان را در ارتباط با مدیریت پسماند ارائه دادند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 68 درصدی ساماندهی لندفیل سراوان

پیشرفت 68 درصدی ساماندهی لندفیل سراوان