مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-02سياسي

نقش شاخص و هدایت گر رهبر انقلاب در پیشرفت علمی کشور


رییس جهاددانشگاهی با اشاره به نقش شاخص و هدایت گر رهبر انقلاب در پیشرفت علمی کشور گفت: اصلی ترین شخصی که پیشرفت علمی کشور را هدایت کرد حضرت آقا بود، - وگرنه در بسیاری از مسائل ما را متوقف می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی در قسمت دوم برنامه بدون توقف که شنبه 8 مهرماه با موضوع بررسی وضعیت علم و فناوری، دانشگاه و مسائل پیرامون آن از شبکه سه سیما پخش شد به مواردی در رابطه نقش رهبری در پیشرفت علمی کشور، رابطه افت تحصیلی با وضعیت اقتصادی و نبودن امکانات رفاهی و وضعیت ارتباط دادن دانشگاه و صنعت اشاره کرد.

رییس جهاددانشگاهی در این برنامه در پاسخ به ای سؤال که نقش رهبری در علم و پیشرفت علم چه بوده است؟ آیا پیشرفت علم دغدغه ایشان بوده است؟ عنوان کرد: اصلی ترین شخصی که پیشرفت علمی کشور را هدایت کرد حضرت آقا بود ، وگرنه در بسیاری از مسائل ما را متوقف می کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر بخواهید یک نفر را معرفی کنید که اهمیت زیادی برای پیشرفت علمی کشور قائل بوده ، ازنظر شما آن شخص چه کسی بوده است؟ گفت: رهبر انقلاب در این زمینه خیلی شاخص است و پس از ایشان شهید سلیمانی، البته در جمع نخبگان رهبر انقلاب از زنده یاد کاظمی آشتیانی نام می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شاخص و هدایت گر رهبر انقلاب در پیشرفت علمی کشور

نقش شاخص و هدایت گر رهبر انقلاب در پیشرفت علمی کشور