مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 07:202023-10-18بين الملل

رایزنی هلال احمر ایران و مصر برای کمک به غزه/ فاجعه انسانی در صورت بازنشدن مرز رفح


روسای جمعیت هلال احمر ایران و مصر، شب گذشته درباره ارسال محموله بشردوستانه به فلسطین، اولویت کمک ها، راه های ارسال و همچنین آمادگی هلال احمر ایران برای برپایی بیمارستان صحرایی در نزدیکی مرز غزه در مصر گفت وگو و تبادل نظر کردند.

- روسای جمعیت هلال احمر ایران و مصر، شب گذشته درباره ارسال محموله بشردوستانه به فلسطین، اولویت کمک ها، راه های ارسال و همچنین آمادگی هلال احمر ایران برای برپایی بیمارستان صحرایی در نزدیکی مرز غزه در مصر گفت وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیرحسین کولیوند در گفت وگوی ویدئوکنفرانسی با رامی الناظر، رییس جمعیت هلال احمر مصر ضمن قدردانی از تلاش هلال احمر مصر برای ارسال کمک های بشردوستانه به غزه، به پیگیری های هلال احمر ایران در این باره نیز اشاره کرد و گفت: با رؤسای جمعیت های ملی اردن، سوریه، فلسطین، لبنان و همچنین با فدراسیون و کمیته بین المللی صلیب سرخ مکاتبه کردیم و به صورت تلفنی با همتایان خود در ارتباطیم تا راهی برای ارسال محموله و برپایی بیمارستان سیار در نزدیکی مرز غزه پیدا کنیم.

رییس جمعیت هلال احمر کشورمان در ادامه با بیان اینکه به محض اعلام آتش بس و باز شدن مرز رفح، تعداد زیادی از مجروحان برای مداوا به سمت مصر می آیند، اظهارکرد: از امروز باید برای برپایی بیمارستان های تخصصی در نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی هلال احمر ایران و مصر برای کمک به غزه/ فاجعه انسانی در صورت بازنشدن مرز رفح

رایزنی هلال احمر ایران و مصر برای کمک به غزه/ فاجعه انسانی در صورت بازنشدن مرز رفح